Un produs Blogger.

Follow Us

sâmbătă, 24 martie 2012

JAPONIA-Splash International 2012

Splash International este unul dintre cel mai mare stil de păr şi spectacole de colorare a părului, în toata  Asia. Ediţia 2012 a evenimentului a avut loc la Tokyo, la începutul lunii martie. Dispunând de stilisti atât din Japonia şi Coreea - şi cu un aspect special de către membrii grupului K-Pop T-Ara - Splash International 2012 a oferit o serie uimitoare de coafuri colorate şi creativ, care trebuie să fie văzute. Aceasta a fost prima noastră participare la eveniment.

 Splash International a fost lansat ca un har styling eveniment anual şi colorant în 2009. Ediţia din 2011 a fost anulată din cauza cutremurului care a blocat Japonia. Cu tragedia în minte, organizatorii au dorit pentru a promova un viitor luminos pentru Japonia de a face evenimentul din acest an  încă cel mai mare şi cel mai bun.
Splash International 2012 prezentate multe dintre saloanele de coafura de top din Japonia (pe linia de plutire, BEAUTRIUM, DAB, Grădină, K-doi, Zacc, artifata, Blanco, DADA Cubic, kakimoto arme şi cochetă), precum şi 3Story din Coreea de Sud. Stilistii participanti şi colorists au fost încurajate să aducă ideile cele mai creative şi transmite-gândire, şi că este exact ceea ce au făcut. Unele dintre modele au privit ca parte într-un muzeu de arta - mai mult "arta de păr" decât "har styling".
Pe langa prezentari de har styling, chiar si organizatorii au prezentat, de asemenea, premii de colorare a părului. Onorează acest an a dus la oaspetii evenimentului speciale ale K-Pop stele Qri şi Soyeon de T-ara şi japonez Kumiko Funayama model.
Aici este Splash International 2012 informaţii despre program, împreună cu o listă de participante saloane japoneze şi coreene, designeri, stilişti şi păr colorists:
ETAPE DE COLECTARE
Apare pe 3 etape vor fi de 6 saloane, reprezentând Japonia, precum si una din Coreea.
ETAPA PARTEA-1 Colectia: Locul de Muncă Creative
Pentru un artist de frumusete de lucru cel mai important este comună şi reprezintă
etapa "de lucru". Ca locuri de muncă de zi cu zi = "Munca" de calificare final este de a afişa creativitatea adevărat în ea.
pe linia de plutire Hiroki MiyamuraBEAUTRIUM de Izumi HatakeyamaDAB de Hideki SawanoGradina de Yoshiki KonoK-doi de Shigeru TsukamotoZacc de Yoshiro Ohnoartifata de Yoshiyuki SakaiBLANCO de Daisuke KuwabaraDADA Cubic de Takashi Kojoarme kakimoto de Tomohiro KobayashiCochetă de Takahisa Okamura
ETAPA PARTEA-2 Colectia: International Creative
Este o etapă pentru saloane de invitaţi de peste hotare.Cu o tema de "Creative", vă rugăm să se bucure de gândire liberă prezentat pe scena.
3Story (Coreea de Sud)Supervizor: Kang Seong-WooDesignerii par: Hyun Kyung & Won Hee
ETAPA PARTEA-3 COLECTIA: Acţiune Creative
Etapa 1 a lui "de lucru" este simetrică şi creativ, ceva care nu se potriveşte clasificarea de "frumuseţe", dar demonstreaza respectul de sine prin performanta si spatiu. Într-o societate care este închis şi conservatoare, lucru important este faptul că următoarea generaţie progresează şi devine capabil să-şi exprime imaginaţia lor. Atunci când "Creative" este exprimat LIVE locul va scutura cu sentimentele de "euforie", "tensiune", si "energie".

Bucuraţi-vă de toate imaginile noastre.


















0 comentarii: